Attention, please make an appointment to go to any of our offices.

Ik gebruik MyMinfin (Tax-on-web) en heb een voorstel van vereenvoudigde aangifte ontvangen per post

U hebt uw voorstel van vereenvoudigde aangifte ontvangen per post, terwijl u MyMinfin (Tax-on-web) gebruikt? Voor u verandert er niets, ook al hebt u uw voorstel al gewijzigd via MyMinfin.

We willen er zeker van zijn dat iedere betrokkene zijn voorstel goed ontvangt.
 

Ik gebruik MyMinfin (Tax-on-web) en heb een voorstel van vereenvoudigde aangifte ontvangen per post

  • Ik wil mijn voorstel van vereenvoudigde aangifte niet wijzigen. Moet ik iets speciaals doen met de brief?

    U moet niets doen. Er is geen bevestiging nodig.

    Uw voorstel van vereenvoudigde aangifte blijft ook beschikbaar in MyMinfin.

  • Ik wil mijn voorstel van vereenvoudigde aangifte wijzigen. Moet ik dat per post doen?

    U bent niet verplicht het papieren antwoordformulier te gebruiken.

    We vragen u in plaats daarvan uw voorstel van vereenvoudigde aangifte te wijzigen via MyMinfin (Tax-on-web): met de onlinehulp kunt u dat snel en eenvoudig doen tot en met 15 juli 2022.

  • Ik heb mijn voorstel van vereenvoudigde aangifte online al gewijzigd via MyMinfin (Tax-on-web). Moet ik iets doen?

    U moet niets doen. We zullen rekening houden met uw wijzigingen. U kunt de brief dus negeren.

    Ook als u uw wijzigingen hebt opgeslagen in MyMinfin zonder die te verzenden, kunt u deze brief negeren. Vergeet uw wijzigingen niet door te geven via MyMinfin vóór 15 juli 2022.

  • Ik doe een beroep op een accountant voor mijn voorstel van vereenvoudigde aangifte. Moet ik deze brief aan mijn accountant bezorgen?

    Dat is niet nodig.

    Uw accountant heeft altijd toegang tot uw voorstel van vereenvoudigde aangifte via MyMinfin.